Specjalista ds. marketingu internetowego / copywriter

Specjalista ds. marketingu internetowego / copywriter

Chęć do podróżowania: Na terenie Polski

Status zawodowy: Pracownik

Ostatnia aktualizacja: 30 cze 2022

Całkowite doświadczenie zawodowe:

Umiejętności językowe: Polski,

Wydajność

Opanowany zakres obowiązków: - tworzenie artykułów, poradników o najróżniejszej tematyce - publikacja wpisów na WordPress - pisanie i optymalizowanie treści pod kątem SEO (opisy na landing page, artykuły blogowe, meta-tagi) - korekta tekstów - wykonanie dokładnego researchu na dany temat - kompleksowa obsługa kont na portalu Facebook - przygotowanie indywidualnych strategii marketingowych Social Media - tworzenie unikalnych, ciekawych treści marketingowych z wykorzystaniem różnorodnych internetowych nośników informacji ( np. blogi, media społecznościowe) mających na celu sprzedaż szkoleń i produktów firmy - monitoring rynku, konkurencji - proponowanie i wprowadzenie nowych produktów do oferty - opracowywanie i wdrażanie akcji promocyjnych, poszukiwanie nowych rozwiązań sprzyjających rozwojowi sprzedaży - praca nad rozwojem stron internetowych

Umiejętności językowe

Polski

Język ojczysty