Specjalista ds. marketingu internetowego / copywriter
Stawka godzinowa: Tylko dla zarejestrowanych
Dyspozycyjność: Tylko dla zarejestrowanych
Chęć do podróżowania: Na terenie Polski
Status zawodowy: Pracownik
Ostatnia aktualizacja: 30 cze 2022
Całkowite doświadczenie zawodowe:
Umiejętności językowe: Polski,
Wydajność
Opanowany zakres obowiązków: - tworzenie artykułów, poradników o najróżniejszej tematyce - publikacja wpisów na WordPress - pisanie i optymalizowanie treści pod kątem SEO (opisy na landing page, artykuły blogowe, meta-tagi) - korekta tekstów - wykonanie dokładnego researchu na dany temat - kompleksowa obsługa kont na portalu Facebook - przygotowanie indywidualnych strategii marketingowych Social Media - tworzenie unikalnych, ciekawych treści marketingowych z wykorzystaniem różnorodnych internetowych nośników informacji ( np. blogi, media społecznościowe) mających na celu sprzedaż szkoleń i produktów firmy - monitoring rynku, konkurencji - proponowanie i wprowadzenie nowych produktów do oferty - opracowywanie i wdrażanie akcji promocyjnych, poszukiwanie nowych rozwiązań sprzyjających rozwojowi sprzedaży - praca nad rozwojem stron internetowych
Umiejętności językowe
Polski
Język ojczysty