Specjalista obsługi klienta
Stawka godzinowa: Tylko dla zarejestrowanych
Dyspozycyjność: Tylko dla zarejestrowanych
Chęć do podróżowania: W pobliżu (100 km)
Status zawodowy: Pracownik
Ostatnia aktualizacja: 17 gru 2024
Całkowite doświadczenie zawodowe:
Umiejętności językowe: Polski, Angielski,
Wydajność
Obsługa Klienta: • Profesjonalna obsługa klienta w Twojej branży. • Budowanie trwałych relacji z klientami i zwiększanie ich lojalności. •Odpowiadanie na zapytania, rozwiązywanie problemów, utrzymanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów. Jestem doświadczonym specjalistą z zakresu obsługi klienta oraz sprzedaży. Posiadam umiejętności efektywnej komunikacji zarówno telefonicznej, jak i mailowej, co pozwala mi na budowanie trwałych relacji z klientami oraz skuteczne pozyskiwanie leadów.
Umiejętności
Pakiet office10 Negocjacje handlowe5 Zarządzanie relacjami5 Branża transportu2 Zarządzanie sprzedażą5 Proces sprzedaży5 Utrzymanie relacji5Umiejętności językowe
Polski
Język ojczysty
Angielski
Początkujący