Specjalista do spraw obsługi klienta i administracji
Stawka godzinowa: Tylko dla zarejestrowanych
Dyspozycyjność: Tylko dla zarejestrowanych
Chęć do podróżowania: W domu
Status zawodowy: Pracownik
Ostatnia aktualizacja: 23 paź 2024
Całkowite doświadczenie zawodowe:
Umiejętności językowe: Polski, Angielski, Hiszpański,
Wydajność
Jestem absolwentem Buckinghamshire New University ze specjalizacją w zarządzaniu w lotnictwie, z doskonałymi umiejętnościami komunikacyjnymi oraz solidnym zapleczem akademickim w zakresie języka angielskiego. W mojej dotychczasowej karierze zawodowej szczególny nacisk kładłem na pracę zespołową, skuteczne rozwiązywanie problemów oraz sprawną komunikację z klientami i członkami zespołu. Wyróżniam się dokładnością i organizacją, co jest kluczowe w zadaniach administracyjnych, oraz umiejętnością szybkiego reagowania na potrzeby klientów, dzięki czemu doskonale odnajduję się w obsłudze klienta. Jestem osobą kreatywną i analityczną, która czerpie satysfakcję z wykorzystania swoich technicznych i społecznych umiejętności do osiągania rezultatów. Zapraszam do współpracy i rozmowy na temat tego, jak mogę pomóc w realizacji Twoich projektów!
Umiejętności
Salesforce3 SAP - basic administration (BC)3 ServiceNow1 CRM (Customer Relationship Management)5Umiejętności językowe
Polski
Język ojczysty
Angielski
Biegły
Hiszpański
Początkujący