Specjalista ds. Obsługi klienta
Stawka godzinowa: Tylko dla zarejestrowanych
Dyspozycyjność: Tylko dla zarejestrowanych
Chęć do podróżowania: Na terenie Polski
Status zawodowy: Pracownik
Ostatnia aktualizacja: 1 maj 2024
Całkowite doświadczenie zawodowe:
Umiejętności językowe: Angielski, Polski, Rosyjski,
Wydajność
Entuzjasta sztucznej inteligencji z 3-letnim doświadczeniem w obsłudze klienta premium i poszukiwaniu nowych pomysłów biznesowych. Skupiony na satysfakcji klienta i budowaniu długotrwałych relacji. Doświadczony w zarządzaniu stroną internetową i obsłudze klienta. Moje mocne strony: Doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne Umiejętność rozwiązywania problemów i radzenia sobie z trudnymi klientami Zdolność do szybkiego uczenia się i dostosowywania się do nowych wyzwań Pasja do odkrywania nowych możliwości biznesowych Szukam wyzwań w dynamicznym środowisku, gdzie mogę wykorzystać swoje umiejętności i doświadczenie, aby wnieść znaczący wkład w rozwój firmy.
Umiejętności
Obsługa klienta2 Rozwiązywanie problemów2 Negocjacje zakupowe2 Sprzedaż korporacyjna2 Wsparcie techniczne2 Tworzenie stron internetowych3 Zarządzanie zespołem1 Microsoft Excel5 Wordpress2 Marketing afiliacyjny1Umiejętności językowe
Angielski
Zaawansowany
Polski
Język ojczysty
Rosyjski
Początkujący