Wirtualna Asystentka / Organizator czasu

Chęć do podróżowania: W domu

Status zawodowy: Pracownik

Ostatnia aktualizacja: 14 sty 2024

Całkowite doświadczenie zawodowe:

Umiejętności językowe: Niemiecki, Polski,

Wydajność

Cześć! Poszukuję dodatkowych zleceń. Obecnie zajmuję się szerokopojętym miękkim HRem, dzięki czemu wiele się nauczyłam. Stałam się tzw. „ogarniaczem” i organizatorem. W pracy zajmuję się organizacją spotkań rekrutacyjnych (w tym aktywnie rekrutuję) jednocześnie zgrywając w czasie kalendarz swój oraz Hiring Managerów – co jest niemal wyczynem niemożliwym (ale nie dla mnie!). Dodatkowo koordynuję sprawy szkoleniowe – zapisuję pracowników na szkolenia uwzględniając prace ich Działów. Tworzę też w pracy przy pomocy Canvy i chatu GPT newslettery, co nauczyło mnie też zdolności redagowania tekstów. W czasie studiów prowadziłam konto na Instagramie o tematyce study. Szukam zleceń w obszarze wprowadzania danych do systemu, copywritingu, sporządzania skryptów na podstawie nagrań, organizacji spotkań, rekrutacji, tłumaczenia tekstów (z niemieckiego na polski) i innych zadań wirtualnej asystentki. Ogarniam Excela, Canvę. Jestem po studiach filologicznych (język niemiecki) i administracji. Jestem dyspozycyjna popołudniami (od godziny 17.00) oraz w pełni w weekendy. Preferuję współpracę na podstawie umowy zlecenia.

Umiejętności językowe

Niemiecki

Zaawansowany

Polski

Język ojczysty